Per Aspera ad Astra

Per Aspera ad Astra
Dobrodoslicu na nas mali blog zeli vam porodica Ilic

Sonntag, 23. September 2007

zurka se nastavlja...

Evo jos samo ova slicica pa necu vise forsirati nas u prvi plan :-) Stavicu neke prijatelje koji su se nasli na toj zurci, tako da ih vi upoznate bar ovako preko slike. Doduse neki ce vidjeti sebe na ovim slikama, neki svoje prijatelje ili poznanike ali sa upoznavanjem preko slike sam mislio na ljude koji ce nekada imati priliku da posjete ovaj blog a ne poznaju ta lica i ne nalaze se u mojoj i njihovoj blizini.
Isto tako cu posle da postavim slike nekih drugih ljudi koje ne poznaju ovi odavde a koji su meni isto tako dragi i vrijedni paznje! Zapetljah ja ovo malo...ako me je neko skont`o dobro i jeste a ako nije onda zalim slucaj ;-)
Idemo dalje...
Posted by Picasa

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen